Menu

Bloeimaand

Bloeihoogte

Kleur

FAQ - Antwoorden op de meest gestelde vragen

Wat is jullie telefoonnummer?
Het telefoonnummer van florabloembollen.nl is een mobiel nummer waar wij altijd op bereikbaar zijn (+31)06-710917601. Op de contactpagina vindt u de overige contactinformatie van florabloembollen.nl.

Kunt u mij tuin(ier)advies geven?
Wij beantwoorden graag uw vragen omtrent het planten van de bloembollen of andere beplanting. Wilt u meer informatie over het planten of kweken van de verschillende bloembolsoorten, ga dan naar de pagina Het planten van de bloembollen. U kunt  ook al uw vragen mailen naar info@florabloembollen.nl of bellen naar  (+31)06-710917601.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en verzonden, wij streven ernaar bestellingen binnen 1 werkdag af te handelen. Over het algemeen worden bestellingen uiterlijk binnen 4 werkdagen bezorgd. Wacht u al langer dan 6 werkdagen? Neem dan contact met ons op.

Leveren jullie ook bloembollen buiten Nederland?
Ja, wij leveren bloembollen in heel Europa maar ook buiten Europa. 

Leveren jullie ook bloembollen aan bedrijven (resellers) en instellingen 
Ja wij leveren ook aan bedrijven (resellers) en instellingen. Ons advies is om via het contact formulier een offerte aan te vragen. Dit i.v.m. kortingen die wij u kunnen verlenen op grote bestellingen.

Ik wil heel veel bestellen kan ik een offerte aanvragen? 
Het is zelfs heel verstandig van u om bij grote aantallen een offerte aan te vragen. Dit zal u ongetwijfeld in de kosten schelen.

Ik wil graag mijn bestelling of betaling per telefoon doen, kan dat?
Jazeker! Stuur ons een email met uw telefoonnummer dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.

Ik wil een bestelling laten bezorgen op een adres dat verschilt van het factuuradres. Is dat mogelijk?
Natuurlijk. Stuur ons een bericht met uw bestelnummer en het bezorgadres dan zorgen wij ervoor dat de bestelling op het juiste adres word afgeleverd.

Hoeveel bedragen de kosten voor bezorging?
Bekijk de pagina verzendkosten voor meer informatie over de verzending van bloembollen.

Ik heb zojuist besteld met als betalingsmethode vooruitbetalen maar ik heb een foutje gemaakt in de betalings-/bestelling gegevens. Kan ik alsnog met Paypal of per telefoon bestellen/betalen?
Ja, u kunt de betalingsmethode wijzigen na het afronden van een bestelling. Stuur ons een email met het bestelnummer en uw voorkeur voor de betalingsmethode dan nemen wij contact met u op.